Poradnik - Moje konto

Faktura VAT za zakup konta

Jeżeli dokonujesz zakupu konta na potrzeby firmy warto zamówić fakturę do rozliczenia z księgowością. Aby system wystawić fakturę do płatności, należy zadeklarować to podczas opłacania konta. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.

Jeżeli  nie zadeklarowałeś chęci otrzymania faktury VAT do zakupu, bardzo prosimy  o kontakt. Jeżeli to będzie możliwe wystawimy fakturę do zaległej płatności.

Jeżeli do opłacenia konta potrzebujesz faktury VAT z odroczonym terminem płatności, również prosimy o kontakt. Wystawimy fakturę z 14 dniowym terminem płatności i przedłużymy okres próbny.

Jak otrzymać fakturę VAT za zakup konta?

  1. Przy zmianie konta na wyższe (Zobacz jak), opłacaniu konta próbnego lub przedłużaniu ważności konta aktualnie posiadanego (Zobacz jak), w polu formularza Twoje dane (1), zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT – spowoduje to rozwinięcie menu dotyczącego tej funkcji.
  2. W polu formularza Dane do faktury (2), wypełnij wszystkie pola – Nazwa firmy, Adres, Kod pocztowy, Miejscowość oraz NIP.
  3. Jeśli chcesz otrzymać fakturę papierową (przesyłaną zwykłą pocztą), zaznacz pole Chcę otrzymać fakturę pocztą tradycyjną (3) – opcja ta jest dodatkowo płatna w kwocie 5 zł. 
  4. Wybierz odpowiadającą Tobie formę zapłaty i kliknij Dalej (4).   
  5. Sprawdź raz jeszcze wszystkie dane; jeśli są prawidłowe kliknij Potwierdź zakup (5), a jeżeli nie – Cofnij i popraw (6).  
  6. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji i jeśli zaznaczyłeś wysyłkę faktury pocztą, zostanie ona dodatkowo do Ciebie przesłana na adres podany do wysyłki faktury.

O czym warto pamiętać?

  • Możesz również dokonać płatności na podstawie faktury proforma (Zobacz jak).
  • Jeśli realizujesz zakup niestandardowy, skontaktuj się z nami, a wystawimy fakturę ręcznie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi