Poradnik - Raporty

Dodawanie wyników na podstawie filtra

Podział i segmentacja raportów według określonego klucza pozwoli Ci w pełni wykorzystywać możliwości raportów zawierających wyniki przeprowadzonego przez Ciebie badania.  Przykładowo, możesz stworzyć oddzielny raport dla każdej z placówek zawierający wyniki z ostatnich 30 dni.

Aby to zrobić, należy przejść do zakładki Wyniki zbiorcze i stworzyć nowy filtr na podstawie odpowiedzi i czasu.

raporty-img12

Tak stworzony filtr pozwoli nam przefiltrować wyniki zbiorcze na podstawie żądanych kryteriów wyboru. Po kliknięciu w przycisk ‘Zapisz’ wyniki zostaną przefiltrowane.

Następnie obok nagłówka ‘Wyniki filtrowania’ pojawi się opcją ‘Dodaj wszystko do raportu’. Dzięki temu nie musimy dodawać pojedynczo wyników każdego pytania.

raporty-img13

Kolejnym krokiem będzie wybór opcji ‘Dodaj do nowego raportu’ i nadanie nazwy.

raporty-img01

Tak stworzone raporty pozwolą nam dystrybuować wyniki bezpośrednio do danych placówek lub różnych działów, osób decyzyjnych itd. To jaki proces raportowania planujesz stworzyć zależy wyłącznie od Ciebie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi