możliwościintegracje

Łączymy się bezproblemowo

  • Automatyzacja badań połączona z CRM

    Jeśli chcesz badać NPS, uruchomić program Voice of Customer, analizę satysfakcji na każdym z kontaktów klienta z organizacją, wtedy automatyzacja procesu ankietowania jest rozwiązaniem dla Ciebie. Możemy skonfigurować automatyczną wysyłkę ankiety do klientów po określonym zdarzeniu (np. telefonie do centrum obsługi klienta czy po dokonaniu zakupu), od razu po jego wystąpieniu lub cyklicznie w partiach np. cotygodniowych. Możemy pobierać dane wystawione na serwer lub przedstawić skrypt, dzięki któremu Twoje IT zautomatyzuje proces. Zebrane dane z ankiet możesz potem łączyć z danymi o kliencie z Twojego CRM, by wzbogacić dane ilościowe o dane deklaratywne.

  • Webankieta API

    Korzystaj z API, by poszerzyć możliwości własnych rozwiązań informatycznych o możliwości, jakie daje Webankieta. Za pomocą interfejsu JSON, uzyskaj dostęp do zasobów na znajdujących się na Twoim koncie. Zautomatyzuj tworzenie unikalnych linków do ankiety i pobieranie wyników, tak by wyświetlać je np. w Twoich zamkniętych systemach jak internetowy panel obsługi klienta czy intranet.

  • Integracja z Google Analytics

    Google Analytics powie Ci, co dzieje się na Twojej stronie. Webankieta może powiedzieć Ci, dlaczego. Przesyłaj odpowiedzi z ankiet i widgetów do swojego profilu GA, by odpowiednio segmentować i lepiej zrozumieć swoich użytkowników.

  • Integracja z panelami internetowymi

    Dzięki współpracy Webankiety z wiodącymi panelami internetowymi możesz zlecić nam pozyskanie odpowiedniej grupy badawczej, która szybko wypełni Twoją ankietę, dostarczając cennych wskazówek dotyczących rozwoju produktu czy oferty. Dodatkowo, możemy wprowadzić za Ciebie ankietę do systemu i optymalnie ją skonfigurować, a po całym badaniu dostarczyć gotowy raport.

  • Integracja z SALESmanago

    Zintegruj Webankietę z systemem do marketing automation SALESmanago, by lepiej zrozumieć preferencje klientów, zebrać ich opinie i uwagi oraz rozbudować bazę kontaktową. Połącz zachowanie osoby w trakcie jej wizyty na stronie www i informacje, które pozostawią one w wypełnianej ankiecie. Wykorzystanie tych informacji w marketing automation pozwoli Ci np. na lepsze targetowanie prowadzonej komunikacji czy bardziej precyzyjne dopasowanie oferty produktowej czy promocyjnej.

  • Łatwa wysyłka zaproszeń przez platformy do newsletterów

    Jeśli możliwości wysyłki zaproszeń do ankiety przez nasze narzędzia są dla Ciebie niewystarczające, a korzystasz z dedykowanych systemów do wysyłek mailingów i newsletterów (jak np. Freshmail, GetResponse czy SARE), ułatwimy Ci tę pracę. Wystarczy, że wyeksportujesz plik z linkami do ankiety, po czym zaimportujesz go do platformy zarządzania wysyłką, a każdy z respondentów otrzyma dedykowane zaproszenie. Cały proces jest banalnie prosty i trwa kilka minut.

Przeczytaj wszystkie możliwości