Wpływ reklamy na konsumenta

  • 1. Jak często spotyka się Pan/i z przekazami reklamowymi? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Z jakim rodzajem reklam spotyka się Pan/i najczęściej? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Proszę określić jaki rodzaj reklamy jest dla Pana/i najbardziej przydatny przy dokonywaniu decyzji zakupowych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w ogóle nie przydatna rzadko przydatna średnio przydatna przydatna bardzo przydatna
    internetowa
    radiowa
    telewizyjna
    billboardy/plakaty
    ulotki
    kinowa
    pocztowa
  • 4. Jak często zdarzyło się Panu/i kupić produkt po obejrzeniu/usłyszeniu jego reklamy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Czy lubi Pan/i oglądać/słuchać reklam? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Jeżeli tak, jakiej branży dotyczą ulubione reklamy? *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 7. W jakim stopniu Pana/i zdaniem reklama wpływa na: *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w ogóle w niewielkim stopniu średnio w dużym stopniu
    znajomość marki
    kupno reklamowanego produktu
    cenę produktu
    lepszą pozycję wśród konkurencji
    atrakcyjność marki
    niechęć do marki
  • 8. Czy ogląda lub słucha Pan/i reklam do końca? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Jeżeli nie ogląda lub słucha Pan/i reklam do końca, jaki jest tego główny powód? *

  • 10. Średni czas reklam oceniłby/łaby Pan/i jako? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 11. Które z aspektów reklamy uważa Pan/i za najbardziej istotne? Proszę uszeregować w kolejności od najbardziej do najmniej atrakcyjnych Pana/i zdaniem cech. *

    Kliknięcie aktywuje pytanie.
    • j 1.
    • j 2.
    • j 3.
    • j 4.
    • j 5.
    • j 6.
    • j 7.
    • j 8.
    • j 9.
Ładowanie...