Ciągłość działania firmy w czasach COVID-19

Dzień dobry,

prosimy o wypełnienie ankiety, która będzie pomocna w ocenie wpływu pandemii COVID-19 na praktyki zarządzania ryzykiem wśród polskich firm. Kwestionariusz składa się z pięciu części dotyczących m.in.

- planów zarządzania firmą w czasie kryzysu,

- pracy zdalnej i jej wydajności, 

- finansowych i operacyjnych działań awaryjnych.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a jej wypełnienie zajmie nie więcej niż 10 minut.

Dziękujemy!

Organizacja, w której pracujesz: *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy w planie ciągłości działania uwzględniono epidemię lub pandemię?

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy konieczne było wprowadzenie zmian lub korekt w tym planie z powodu wybuchu pandemii koronawirusa? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy po pandemii konieczna będzie zmiana planu organizacji, aby usprawnić zarządzanie ciągłością działania? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czas na pytania dotyczące pracy zdalnej:Czy w Twojej organizacji istniała możliwość pracy zdalnej przed wybuchem pandemii? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

W jakim zakresie praca zdalna jest obecnie wykonywana w organizacji? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Kiedy po raz pierwszy zdałeś sobie sprawę, że pandemia koronawirusa wpłynie na funkcjonowanie Twojej organizacji? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy Twoim zdaniem firma, w której pracujesz stosując istniejące lub doraźne rozwiązania jest w stanie sprawnie i szybko (w około tydzień) przejść na tryb pracy zdalnej? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy uważasz, że wszystkie najważniejsze procesy w Twojej organizacji działają poprawnie? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Przejdźmy do pytań dotyczących finansowych i operacyjnych działań na czas kryzysu:Które z poniższych środków ochrony finansowej zostały wdrożone w Twojej organizacji? *

Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.

Które z poniższych działań zostały wdrożone w firmie w celu zachowania ciągłości biznesowej? *

Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.

Czy w firmie powstało specjalne stanowisko lub Zespół Zarządzania Kryzysowego? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Jeśli tak, kiedy powstał/o?

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Ilu członków liczy zespół Zarządzania Kryzysowego w Twojej firmie? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Czy Zespół posiada niezależnych członków wyznaczonych specjalnie w celu radzenia sobie z sytuacją związaną z pandemią COVID-19? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Jak często spotyka się Zespół? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Kto wchodzi w skład zespołu? *

Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.

Na koniec kilka ogólnych pytań dotyczących Twojej organizacji:W jakim sektorze działa firma? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Ile osób jest zatrudnionych w Twojej organizacji? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.