Laboratoria Przyszłości - Informacja o udzielonym wsparciu

0%
  • Poniższy formularz stanowi sprawozdanie organów prowadzących z wykorzystania w 2021 roku wsparcia finansowego udzielonego na podstawie uchwały nr 129 Rady Ministrów z dnia 29 września 2021r. w sprawie wsparcia na realizację inwestycyjnych zadań jednostek samorządu terytorialnego polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury – „Laboratoria przyszłości”.

    Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgodnie z instrukcją dostępną na stronie gov.pl/laboratoria

    Po kliknięciu „wyślij” informacja zostanie wysłana do właściwego wojewody.

  • 1. Województwo *

    UWAGA - w przypadku błędnego wyboru Gminy lub Powiatu należy ponownie wybrać odpowiednie Województwo.
  • 2. Powiat *

  • 3. Gmina *

  • 4. TERYT *

  • 5. Nazwa Organu Prowadzącego *

  • 6. Nazwa Szkoły *

  • 7. Numer RSPO Szkoły *

  • 8. Kwota otrzymana przez szkołę w ramach Programu Laboratoria Przyszłości *

    Pytanie dotyczy środków, które zostały przeznaczone na rzecz danej szkoły, niezależnie od tego czy dyrektorowi zostało powierzone dokonanie zakupów.
  • 9. Kwota wydatkowana w 2021r *

    Pytanie dotyczy wykorzystania wsparcia przez daną szkołę (tj. został wykonany przelew) w 2021 r.
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Lista zakupionego wyposażenia przez daną szkołę *

    1. POBIERZ tabelę (tabela dla wersji starszych niż Microsoft Excel 2007 znajduje się na stronie gov.pl/laboratoria)


    2. Wypełnij zgodnie ze stanem faktycznym wyposażenia


    3. Zapisz oraz prześlij za pomocą niniejszego formularza

    Dopuszczalne formaty plików to: xls, xlsx. Maksymalny rozmiar to 5 MB.
  • 11. Informacje o ewentualnych trudnościach przy wykorzystywaniu wsparcia

Ładowanie
Ładowanie...