ANKIETA BADAJĄCA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW ŁÓDZKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W ŁODZI

Niniejsza ankieta jest anonimowa. Wypełniając ankietę, proszę stawiać [X] przy wybranej odpowiedzi.

1 Czy załatwia Pan(i) sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi jako: *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

2 Jak często załatwia Pan(i) sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

3 Jakiego rodzaju sprawę załatwiał(a) Pan(i) w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi? *

4 Czy jest Pan(i) zadowolony(a) z jakości usług Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

5 Jak ocenia Pan(i) kompetencje i profesjonalizm obsługującego Pana(ią) pracownika? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

6 Czy informacje przekazane przez pracownika Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi były dostatecznie zrozumiałe i wyczerpujące? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

7 Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy jest zadowalający? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

8 Czy miał(a) Pan(i) problemy z dotarciem do odpowiedniego pracownika? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

9 Jeśli tak – z jakiego powodu?

10 Czy w Pana/i ocenie istnieją jakieś bariery utrudniające osobom niepełnosprawnym kontakt z instytucją? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

11 Jeśli tak – jakie?

12 Czy korzystał(a) Pan(i) ze strony internetowej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

13 Jeśli tak – jak Pan(i) ocenia jej przejrzystość i zawartość? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.