Podsumowanie spotkania w ramach Akademii Chmury w dniu 19.03.2021 r.

  • Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety podsumowującej spotkanie z podmiotami świadczącymi usługi z zakresu rozwiązań chmurowych w dniu 19.03.2021 r. 

    Zachęcamy do pozostawienia swojego adresu mailowego, dzięki któremu będziemy mogli informować Państwa o przyszłych spotkaniach z zakresu platformy ZUCH i rozwiązań chmurowych w administracji.

    Ankieta będzie zbierała odpowiedzi do dnia 26.03.2021 r. 

    Wszelkie pytania należy kierować na adres: [email protected]

     

  • 1. Adres mailowy

    Dzięki temu będziemy mogli informować Państwa o przyszłych spotkaniach z zakresu platformy ZUCH i rozwiązań chmurowych w administracji.
  • 2. Jakie zmiany/funkcjonalności Państwa zdaniem powinny zostać wprowadzone na platformie ZUCH?

  • 3. Czy są Państwo zainteresowani prowadzeniem szkoleń dla administracji publicznej w ramach Akademii Chmury?

  • 4. W jaki sposób dostawcy chmurowi mogliby zachęcać administrację publiczną do korzystania z usług chmurowych?

  • 5. Jaka jest Państwa zdaniem najważniejsza motywacja do migracji do chmury?

  • 6. Jakie Państwa zdaniem są najsłabsze strony administracji publicznej w obszarze usług chmurowych?

  • 7. Czy macie Państwo dodatkowe propozycje, którymi chcielibyście się podzielić na temat strategii wdrażania chmury?

  • 8. Ogólna ocena kwestii merytorycznych spotkania

  • 9. Ogólna ocena kwestii organizacyjnych spotkania

Ładowanie
Ładowanie...