Internetowe badanie satysfakcji Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie

  • Szanowni Państwo,

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, w celu osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, wdrożył System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015. Dostarczanie klientom usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb współczesnego otoczenia oraz stworzenie wartości dodanej, poprzez poprawianie efektywności usług, są celami priorytetowymi kierownictwa Urzędu. Celem kluczowym wprowadzonej w Urzędzie Polityki Jakości, jest satysfakcja klienta z usług świadczonych przez Urząd.

    Ponadto, stosownie do art. 14a KPA, „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów”.

    Kierując się tą zasadą, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane wyniki ankiety będą stanowiły ważny element procesu doskonalenia jakości pracy Urzędu.



    Pełnomocnik do spraw Zintegrowanego
    Systemu Zarządzania Jakością
    w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie

  • 1. Czy w minionym roku miał(a) Pan(i) kontakt z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim w Warszawie? Jak często? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Sprawa, z którą zwrócił(a) się Pan(i) do Urzędu, dotyczyła? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Wydział/komórka obsługująca Pana(ią) – proszę podać nazwę: *

  • 4. Wniesiona sprawa została zrealizowana? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Czego dotyczyła sprawa urzędowa? *

  • 6. Czy napotkał(a) Pan(i) trudności w czasie obsługi? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 7. Jak ocenia Pan(i) uprzejmość i kulturę osobistą pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Jak ocenia Pan(i) sprawność i szybkość obsługi pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Jak ocenia Pan(i) oznakowanie Urzędu i pomieszczeń? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 15. Jak ocenia Pan(i) zrozumiałość informacji przekazywanej przez pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 11. Czy napotkał(a) Pan(i) trudności z dostępem do budynku? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 12. Jak ocenia Pan(i) przydatność informacji na stronie internetowej i BIP Urzędu? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Jak ocenia Pan(i) dostęp do wzorów druków, formularzy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie
Ładowanie...