Szanowni Państwo,
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, w celu osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, wdrożył System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015. Dostarczanie klientom usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb współczesnego otoczenia oraz stworzenie wartości dodanej, poprzez poprawianie efektywności usług, są celami priorytetowymi kierownictwa Urzędu. Celem kluczowym wprowadzonej w Urzędzie Polityki Jakości, jest satysfakcja klienta z usług świadczonych przez Urząd.
Ponadto, stosownie do art. 14a KPA, „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów”.
Kierując się tą zasadą, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane wyniki ankiety będą stanowiły ważny element procesu doskonalenia jakości pracy Urzędu.
Pełnomocnik do spraw Zintegrowanego
Systemu Zarządzania Jakością
w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie