Internetowe badanie satysfakcji Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie

Szanowni Państwo,

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, w celu osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, wdrożył System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015. Dostarczanie klientom usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb współczesnego otoczenia oraz stworzenie wartości dodanej, poprzez poprawianie efektywności usług, są celami priorytetowymi kierownictwa Urzędu. Celem kluczowym wprowadzonej w Urzędzie Polityki Jakości, jest satysfakcja klienta z usług świadczonych przez Urząd.

Ponadto, stosownie do art. 14a KPA, „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów”.

Kierując się tą zasadą, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane wyniki ankiety będą stanowiły ważny element procesu doskonalenia jakości pracy Urzędu.



Pełnomocnik do spraw Zintegrowanego
Systemu Zarządzania Jakością
w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie

1 Czy w minionym roku miał(a) Pan(i) kontakt z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim w Warszawie? Jak często? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

2 Sprawa, z którą zwrócił(a) się Pan(i) do Urzędu, dotyczyła? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

3 Wydział/komórka obsługująca Pana(ią) – proszę podać nazwę: *

4 Wniesiona sprawa została zrealizowana? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

5 Czego dotyczyła sprawa urzędowa? *

6 Czy napotkał(a) Pan(i) trudności w czasie obsługi? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

7 Jak ocenia Pan(i) uprzejmość i kulturę osobistą pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

9 Jak ocenia Pan(i) sprawność i szybkość obsługi pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

10 Jak ocenia Pan(i) oznakowanie Urzędu i pomieszczeń? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

15 Jak ocenia Pan(i) zrozumiałość informacji przekazywanej przez pracowników świadczących usługi w Urzędzie? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

11 Czy napotkał(a) Pan(i) trudności z dostępem do budynku? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

12 Jak ocenia Pan(i) przydatność informacji na stronie internetowej i BIP Urzędu? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

13 Jak ocenia Pan(i) dostęp do wzorów druków, formularzy? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.