Pomoc dla potrzebujących.

  • 1. Imię

  • 2. Numer telefonu *

    q
  • 3. Email *

    Proszę podać email w formacie np. [email protected]
  • 4. Województwo *

  • 5. Powiat

  • 6. Miejscowość

  • 7. Dzielnica

  • 8. W czym mogę pomóc *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 9. Czy posiadasz samochód i możesz go wykorzystać do pomocy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Dodatkowe informacje

  • Klauzula przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną

    TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

    Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, odpowiadający za zapewnienie funkcjonowania serwisu moj.gov.pl. 

    DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

    Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji – można skontaktować się:

    • pocztą elektroniczną pod adresem [email protected],
    • pisemnie – kierując korespondencję na adres siedziby administratora.

    DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

    Administrator – Minister Cyfryzacji – wyznaczył inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem może Pan/Pani kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem [email protected].

    CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

    Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:

    • dalszej realizacji usługi wolontariatu, poprzez przekazanie ich do odpowiednich Wydziałów Polityki Społecznej oraz Ośrodków Pomocy Społecznej. 

    Podstawy prawne przetwarzania danych w celach określonych powyżej:

    • art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), 

    OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez taki okres, który wymagany jest w związku z eUsługą, z której Pani/Pan korzysta. Pani/Pana dane osobowe wykorzystywane w ramach komunikacji e-mail będą przetwarzanie przez okres prowadzenia tej komunikacji.

    PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, a w ramach komunikacji e-mail prowadzonej z Panią/Panem także prawo żądania ich sprostowania. Jest to możliwe drogą mailową, na adres [email protected].

    PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

    Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
    ul. Stawki 2
    00-193 Warszawa.

    Szczegółowe informacje kontaktowe do UODO są dostępne pod tym linkiem.

    INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

    Pani/Pana dane są niezbędne, aby zrealizować wybraną przez Panią/Pana usługę cyfrową udostępnioną w serwisie gov.pl lub umożliwić administratorowi prowadzenie komunikacji z Panią/Panem. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością korzystania z tych usług. 

Ładowanie
Ładowanie...