Odłóż na później
Osoba niedosłysząca – bezpośrednia obsługa w Polskim Języku Migowym
Informacje wstępne
Tajemniczy klient podczas kontaktu bezpośredniego musi być ubrany odpowiednio do sytuacji oraz zachowywać się możliwie naturalnie. Nie powinien robić żadnych notatek w instytucji. Stosowne notatki powinno się zapisać precyzyjnie i kompletnie na dokumencie ankietowym po opuszczeniu instytucji.
Podczas rozmowy telefonicznej należy zadbać o względną ciszę w tle oraz naturalne zachowanie podczas rozmowy, adekwatne do jej przebiegu. Nie należy skupiać sie na notowaniu w trakcie rozmowy.
Sytuacja badawcza
Badacz występujący jako osoba niedosłysząca nawiązuje z instytucją kontakt bezpośredni. Może to się odbywać osobiście w siedzibie instytucji lub za pośrednictwem wideotłumacza lub komunikatora, do którego odnośnik znajduje się na stronie internetowej instytucji. Badacz próbuje uzyskać informacje dotyczące zakresu działania instytucji, korzystając z PJM.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję niezbędne Akceptuję wszystkie