Odłóż na później
Osoba Niewidoma – informacja mailowa
Informacje wstępne
Tajemniczy klient podczas kontaktu bezpośredniego musi być ubrany odpowiednio do sytuacji oraz zachowywać się możliwie naturalnie. Nie powinien robić żadnych notatek w instytucji. Stosowne notatki powinno się zapisać precyzyjnie i kompletnie na dokumencie ankietowym po opuszczeniu instytucji.
Podczas rozmowy telefonicznej należy zadbać o względną ciszę w tle oraz naturalne zachowanie podczas rozmowy, adekwatne do jej przebiegu. Nie należy skupiać sie na notowaniu w trakcie rozmowy.
Sytuacja badawcza
Piszemy maila do instytucji z zapytaniem z obszaru działalności instytucji (szczegółowy zakres informacji do uzyskania zależy od przedmiotu działalności instytucji). Najlepiej aby pytanie dotyczyło informacji zamieszczonej w sposób niedostępny w BIP Instytucji. Uprzedzamy, że jesteśmy niewidomi i prosimy o przesłanie informacji drogą mailową.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję niezbędne Akceptuję wszystkie