FIRR CENTRALNY tajemniczy klient NIEWIDOMY odpowiedź mail

  • Osoba Niewidoma – informacja mailowa

     


  • Informacje wstępne

    Tajemniczy klient podczas kontaktu bezpośredniego musi być ubrany odpowiednio do sytuacji oraz zachowywać się możliwie naturalnie. Nie powinien robić żadnych notatek w instytucji. Stosowne notatki powinno się zapisać precyzyjnie i kompletnie na dokumencie ankietowym po opuszczeniu instytucji.

    Podczas rozmowy telefonicznej należy zadbać o względną ciszę w tle oraz naturalne zachowanie podczas rozmowy, adekwatne do jej przebiegu. Nie należy skupiać sie na notowaniu w trakcie rozmowy.

     


  • Sytuacja badawcza

     

    Piszemy maila do instytucji z zapytaniem z obszaru działalności instytucji (szczegółowy zakres informacji do uzyskania zależy od przedmiotu działalności instytucji). Najlepiej aby pytanie dotyczyło informacji zamieszczonej w sposób niedostępny w BIP Instytucji. Uprzedzamy, że jesteśmy niewidomi i prosimy o przesłanie informacji drogą mailową.  

Ładowanie
Ładowanie...