DŚ - 16 FIRR. Obszar - podnoszenie świadomości i współpraca lokalna na rzecz edukacji włączającej

  • Obszar - podnoszenie świadomości i współpraca lokalna na rzecz edukacji włączającej
  • 1. Proszę podać pełną nazwę instytucji monitorowanej. *

  • 2. Proszę wybrać rodzaj jednostki, która podlega badaniu *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Czy instytucja podejmowała działania mające na celu zmianę postaw uczniów i ich rodziców wobec osób niepełnosprawnych? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. W jakich ośrodkach/placówkach/instytucjach były podejmowane? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
  • 5. Jakie to były działania i kiedy je podejmowano? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
  • 6. Treść rekomendacji *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 7. Ocena skutków publicznych, społecznych i finansowych w perspektywie krótko i długoterminowej *

    Perspektywa krótkoterminowa nie dotyczy
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 8. Czy instytucja prowadziła kampanie społeczne promujące ideę edukacji włączającej zarówno wśród nauczycieli, jak i rodziców dzieci? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Treść rekomendacji *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 10. Ocena skutków publicznych, społecznych i finansowych w perspektywie krótko i długoterminowej *

    Perspektywa krótkoterminowa nie dotyczy
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 11. Czy podejmowana jest współpraca między szkołami - organizacjami pozarządowymi a rodzinami na rzecz edukacji włączającej? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 12. Jakie są formy tej współpracy?

  • 13. Treść rekomendacji *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 14. Ocena skutków publicznych, społecznych i finansowych w perspektywie krótko i długoterminowej *

    Perspektywa krótkoterminowa - nie dotyczy
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 15. Jakie działania są podejmowane w zakresie włączenia tej tematyki do edukacji w szkołach i przedszkolach? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
  • 16. Czy instytucja posiada procedury dotyczące monitorowania włączenia tematyki praw osób niepełnosprawnych i poszanowania ich godności w treści edukacyjne? *

    Art. 4, art. 24 Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 17. Jakie są wnioski z monitorowania włączenia tematyki praw osób niepełnosprawnych i poszanowania ich godności w treści edukacyjne? *

  • 18. Treść rekomendacji *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 19. Ocena skutków publicznych, społecznych i finansowych w perspektywie krótko i długoterminowej *

    Perspektywa krótkoterminowa nie dotyczy
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 20. Sposób ustalenia stanu faktycznego w badanym obszarze *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
Ładowanie
Ładowanie...