Miasto Poznań zaprasza do wzięcia udziału w II Poznańskim Forum Koordynatorek i Koordynatorów Wolontariatu. Wydarzenie jest organizowane przez Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania.
Zachęcamy osoby koordynujące, organizujące, nadzorujące i wspierające pracę wolontariuszek i wolontariuszy w placówkach oświatowych, w środowisku akademickim, organizacjach pozarządowych, firmach oraz miejskich jednostkach organizacyjnych lub miejskich instytucjach kultury w Poznaniu, do zgłaszania się do udziału w wydarzeniu!
Maksymalna liczba reprezentantów z danej organizacji, instytucji, palcówki oświatowej, uczelni lub firmy to 2 osoby. Liczba uczestników Forum jest ograniczona - o zakwalifikowaniu się do udziału w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia udziału do 1 osoby z danej organizacji, instytucji, placówki oświatowej, uczelni lub firmy w przypadku dużego zainteresowania wydarzeniem, tak aby umożliwić osobom z listy rezerwowej uczestnictwo w Forum i zapewnić różnorodność uczestników.
Do kiedy należy przesłać zgłoszenie?
Formularz należy wypełnić do 5 października br.
Co składa się na program wydarzenia?
- inspirujący wykład otwierający
- ciekawe prelekcje z elementami warsztatu
- gra integracyjna
- podsumowanie Poznańskiej Akademii Koordynatorów Wolontariatu
- rozstrzygnięcie konkursu Poznańscy Koordynatorzy Wolontariatu
- wymiana doświadczeń
- poczęstunek i wspólnie spędzony czas
Szczegółowy program już wkrótce na stronie: https://www.poznan.pl/wolontariat/
Kiedy odbywa się wydarzenie?
20 października w godzinach 10:00-16:00
Gdzie się spotkamy?
Brama Poznania ICHOT ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań