Czy jest Pan/i zadowolony/zadowolona z zakupionych produktów w sklepie [nazwa sklepu]? *

Co było głównym powodem dokonania zakupu w [nazwa sklepu]? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Jak ocenia Pan/i poziom cen oferowanych produktów w sklepie [nazwa sklepu] w stosunku do cen w innych sklepach internetowych? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Jak ocenia Pan/i szerokość asortymentu w sklepie [nazwa sklepu] *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

Jak ocenia Pan/i funkcjonowanie poszczególnych elementów w sklepie Internetowym [nazwa sklepu]? *

1 oznacza najniższą zaś 5 najwyższą ocenę

Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.

1
2
3
4
5
Nie mogę ocenić/ Nie dotyczy
Bezpieczeństwo dokonywania transakcji
Łatwość dokonywania zakupów
Szerokość asortymentu
Skuteczność wyszukiwania produktu
Użyteczność informacji o produkcie
Jakość oferowanych produktów
Dostępność ulubionych metod płatności
Terminowość przesyłki
Koszt dostawy
Ceny produktów

Czy miał/a Pani/i kontakt z Obsługą Klienta? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.