Badanie satysfakcji klienta sklepu internetowego

  • 1. Czy jest Pan/i zadowolony/zadowolona z zakupionych produktów w sklepie [nazwa sklepu]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Co było głównym powodem dokonania zakupu w [nazwa sklepu]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Proszę ocenić jakość obsługi w sklepie [nazwa sklepu]? (uprzejmość i życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy, fachowość). *

    1 to najgorsza a 5 najlepsza ocena
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    1 2 3 4 5 Nie mogę ocenić/ nie dotyczy
    Uprzejmość i życzliwość  
    Dostępność  
    Chęć do udzielania pomocy  
    Fachowość  
  • 4. Jak ocenia Pan/i poziom cen oferowanych produktów w sklepie [nazwa sklepu] w stosunku do cen w innych sklepach internetowych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Jak ocenia Pan/i szerokość asortymentu w sklepie [nazwa sklepu] *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Jak ocenia Pan/i funkcjonowanie poszczególnych elementów w sklepie Internetowym [nazwa sklepu]? *

    1 oznacza najniższą zaś 5 najwyższą ocenę
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    1 2 3 4 5 Nie mogę ocenić/ Nie dotyczy
    Bezpieczeństwo dokonywania transakcji  
    Łatwość dokonywania zakupów  
    Szerokość asortymentu  
    Skuteczność wyszukiwania produktu  
    Użyteczność informacji o produkcie  
    Jakość oferowanych produktów  
    Dostępność ulubionych metod płatności  
    Terminowość przesyłki  
    Koszt dostawy  
    Ceny produktów  
  • 7. Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecił/a by Pan/i tą stronę internetową /ten serwis internetowy rodzinie lub znajomemu? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie
Ładowanie...