0%
  •  

    Szanowna Pani/Szanowny Panie,

    w związku z prowadzonym badaniem dotyczącym doświadczeń klientów we współpracy z NCBR w zakresie składania i obsługi wniosków, zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza.

    Przekazane przez Państwa opinie przyczynią się do zaprojektowania zmian i usprawnień w tym zakresie, co przełoży się podniesienie standardów obsługi w NCBR.

    Wypełnienie kwestionariusza zajmie ok. 5 min.

    Z góry dziękujemy za zaangażowanie i czas poświęcony na udział w badaniu.

     

  • Proszę zaznaczyć, które z poniższych stwierdzeń odnoszą się do Pana/-i (można zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź) *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • Proszę o ocenę, na ile Pan/Pani zgadza się z poniższymi sformułowaniami *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie nie zgadzam się Raczej nie zgadzam się Nie mam zdania Raczej zgadzam się Zdecydowanie zgadzam się
    1. Strona internetowa NCBR jest przejrzysta oraz intuicyjna w obsłudze i łatwo można się z niej dowiedzieć nt. udzielanego przez NCBR wsparcia. *  
    2. Webinaria NCBR są przydatne i właściwie zorganizowane. *  
    3. Newsletter NCBR to przydatne źródło wiedzy o możliwościach uzyskania wsparcia. *  
    4. Obserwuję NCBR na Facebooku i znajduję tam wartościowe informacje. *  
  • Proszę o ocenę, na ile Pan/Pani zgadza się z poniższymi sformułowaniami

    (jeśli dotyczy)
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie nie zgadzam się Raczej nie zgadzam się Nie mam zdania Raczej zgadzam się Zdecydowanie zgadzam się
    5. Obserwuję kanał NCBR na YouTube i znajduję tam wartościowe informacje.*  
    6. W celu złożenia poprawnie wszystkich dokumentów nie widzę konieczności kontaktowania się telefonicznie z NCBR. *  
    7. Kontakt z Punktem Informacyjnym NCBR jest wygodny i łatwo można uzyskać odpowiedź na pytania. *  
    8. Odpowiedzi udzielone przez osoby z Punktu Informacyjnego NCBR są jasne, precyzyjne i wyczerpujące. *  
    9. Odpowiedzi na pytania zadawane Punktowi Informacyjnemu drogą mailową są udzielane szybko. *  
    10. Materiały dotyczące projektów/programów wsparcia są przejrzyste i łatwo zrozumieć jakie są zasady aplikowania oraz realizacji projektu. *  
    11. Kluczowe znaczenie dla sprawnej realizacji umowy ma współpraca z opiekunem projektu. *  
    12. W trakcie realizacji projektu opiekunowie projektu zmieniali się zbyt wiele razy. *  
    13. Zmiany opiekuna projektu negatywnie wpłynęły na proces realizacji umowy. *  
    14. Występowały różnice pomiędzy interpretacjami kwestii ważnych dla realizacji projektu przez różnych opiekunów. *  
    15. Odpowiedzi na pytania zadawane opiekunowi są udzielane szybko. *  
    16. Opiekunowie profesjonalnie i skutecznie reagują na potrzeby beneficjentów. *  
  • Jeśli chce się Pan/i podzielić szerszą opinią w ww. zakresie proszę o jej przedstawienie

Ładowanie
Ładowanie...