Tech Support Master

Aplikuj

Poszukiwany Tech Support Master

Webankieta.pl (wraz z siostrzanym serwisem Ankietka.pl) jest największym i najbardziej zaawansowanym serwisem do realizacji badań on-line. Działamy już 8 lat na rynku polskim, a od niedawna też na rynkach zagranicznych. Naszymi klientami są m.in. takie firmy jak: PZU, Paczkomaty, ING, Polkomtel, Danone, Itaka, Peugeot, DHL czy UPC.

Zatrudniamy najlepszych ludzi, by tworzyć bezsprzecznie najlepszy systemem do ankiet internetowych w Europie. Rozwijamy się dynamicznie dlatego wciąż szukamy kolejnych talentów! Dodatkowym atutem pracy jest wyjątkowa niesformalizowana atmosfera i możliwość bezpośredniego oglądania jak tworzy się sprawnie działający i dynamicznie rozwijający się start­up

Ponieważ klientów jest coraz więcej, a tym samym coraz więcej trudnych technicznych pytań, szukamy kogoś kto ma pojęcie o tym jak działa Internet i jest w stanie pomóc tym, którzy tak śmiało się w nim nie poruszają, a są użytkownikami naszych serwisów

Musisz sobie odpowiedzieć na kilka ważnych pytań:

  • Czy chciałbyś robić polskie internety?
  • Czy wiesz co to HTML, CSS, JavaScript, Cookie, URL i paramter URL-a?
  • Czy wiesz czym się różni Internet Explorer od Firefoxa i Chrome-a?
  • Czy wiesz co to domena, subdomena i delegacja domeny?
  • Jesteś kontaktowy w rozmowie z innymi osobami?
  • Potrafisz myśleć analitycznie i „łączyć kropki”.
  • Odpowiada Ci startupowa atmosfera pracy.
  • Potrafisz zarządzać obowiązkami w czasie.
  • Znasz zasady, gramatyki, ortografii i interpunkcji.
  • Posiadasz wysoką kulturę osobistą.

Jeżeli pozytywnie odpowiedziałeś/aś na większość z powyższych pytań, mamy dla Ciebie bardzo ciekawe zajęcie!

Dokładny zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie na techniczne pytania klientów.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, które się przytrafiają użytkownikom.
  • Pomoc w delegowaniu domen klienta na nasz serwis.
  • Wprowadzanie ankiet do serwisu w imieniu klienta.
  • Integrowanie serwisu z kontem pocztowym klienta.
  • Mile widziana znajomość baz danych, SSH i linii poleceń. (lub chęć do nauki tychże).
  • Pomoc w osadzaniu ankiet na stronie klienta (IFRAME, Popup, Widget, etc..).
  • Obsługa firmowych Wordpress-ów.

Ze swojej strony zapewniamy:

  • Pracę w doświadczonym i zwinnym zespole z fantazją.
  • Rozwój produktu z którego korzysta pół Polski.
  • X PLN, gdzie „X” to wypadkowa Twoich oczekiwań, doświadczenia i naszych możliwości.
  • Komfortowe warunki pracy w biurze w Warszawie.
  • Sprzęt jaki lubisz, duże biurko, wygodny fotel, dobra kawa i ciastka.
  • Wsparcie narzędziowe: Intercom, JIRA, Confluence, telefon służbowy
  • Prowizję od kwestionariuszy wprowadzonych dla klienta.
  • Szkolenia i konferencje, które wskażesz nam jako wartościowe.
  • Informacje zwrotne na temat wyników Twojej pracy.
  • Umowę zlecenia lub współpraca B2B.

Poszukujemy też osób na stanowiska:

Poleć nam swojego znajomego na to stanowisko. Jeżeli podejmiemy stałą współpracę, otrzymasz od nas tysiąc złotych.