Pomagasz Ukrainie? Chcemy wesprzeć Was w organizacji zbiórek i wolontariatu!
Dla wolontariuszy, firm i fundacji działających na rzecz naszych sąsiadów przygotowaliśmy gotowe szablony ankiet, ułatwiających organizację logistyki, zbiórek i pracy, a także darmowy dostęp do naszej platformy.
Samoocena pracownika. Przykłady gotowych ankiet online
Czym jest samoocena pracownika? Czemu służy i jakie ma znaczenie zarówno dla pracodawcy, jak i osoby, której dotyczy ewaluacja?
Ankiety do pracy zdalnej, rekrutacji i obsługi klienta. W 2021 wysłaliście z nami dziesiątki tysięcy ankiet i otrzymaliście miliony odpowiedzi. Dziękujemy!
Odliczanie rozpoczęte! Powoli kończymy 2021 rok, a dla niektórych to całkiem dobra wiadomość. Jaki był miniony rok? Na pewno ciekawy i przez to – wymagający. Zarówno dla biznesu, jak i prywatnego życia większości z nas.
Bank „bez papieru”, w którym chce się pracować. Jak badania online pomogły Alior Bank w osiągnięciu tego celu?
Badania Net Promoter Score, ocena newslettera czy zapisy na warsztaty i projekty – pracownicy Alior Banku przy pomocy kilku kliknięć mogą mieć realny wpływ na to, co dzieje się wewnątrz organizacji. Na podstawie zebranego feedbacku firma wyznacza priorytety działania i wprowadza w życie realne zmiany. A materiału do analizy jest naprawdę dużo.
Skończ z newsletterowym unsubscribe! Wyciśnij 100% z e-mail marketingu [webinar]
Czy newslettery są już passé? Czy dlatego, że tworzy je niemal każdy, nie są już skutecznym narzędziem do generowania leadów i nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami?
Raportowanie i dystrybucja wyników ankiety w zespole
W tym ebooku opowiemy o tym, w jaki sposób przekazywać wyniki do odpowiednich osób w organizacji tak, aby podejmować działania w oparciu o zebrany feedback.
Analiza wyników ankiety
W tym ebooku pokazujemy jak zacząć analizę, z jakich metod najlepiej skorzystać i jak wyciągać z badań konkretne wnioski, tak aby ograniczyć Twój cenny czas i wysiłek.
Zbieranie wyników ankiety
W tym ebooku pokazujemy jak najlepiej zebrać wyniki badania, a więc jak najskuteczniej dotrzeć do swoich respondentów we właściwym czasie.